Національна громадянська інтеграційна ініціатива

Що дизайнери думають про поняття екологічності в моді?

Фріда Джанніні, креативний директор Gucci: «Якісні речі, які витримали випробування часом - це і є концепція екологічно-дружної моди. Для мене - це вічна сумочка, яку не втомлюєшся носити, я завжди думаю про це, коли розробляю дизайн своїх моделей».






Оскар де ла Рента, дизайнер, засновник однойменного бренду: «Екомода означає прихильність традиціям, а не тільки мистецтво шити одяг. Я працюю сьогодні так само, як мене вчили в ательє Balenciaga і Lanvin 50 років тому. Ми повинні бути впевнені, що наступне покоління кравців мають навички, необхідні для розробки одягу, який не тільки вишуканий, але і дуже гарної якості».

Аня Хіндмарч, дизайнер, відома завдяки сумці I am not a plastic bag: «В ідеалі - це мають бути місцеві матеріали, виробництво яких не забруднюють навколишнє середовище, бажано з вторсировини, і з мінімальною необхідністю транспортування».

Відома українська телеведуча Дар'я Шаповалова у своїй програмі розповідає про тренд екомоди: «Дизайнери почали перешивати старі колекції, пропагувати здоровий спосіб життя і вчити нас заощаджувати природні ресурси». 

0 коммент.:

Отправить комментарий